17 augustus 2023

Kensington

In februari schreef ik er al een klein artikeltje over Kensington met bijhorend beeldmateriaal. In maart had ik vernomen dat de lokale overheid aldaar maatregelingen zouden treffen en dat tegen augustus alles opgeruimd zou zijn. Maar zoals we politici kennen, veel praten, maar weinig doen. De situatie lijkt erger te zijn geworden.

Waarom ik praat over Kensington is omdat onze grootsteden, met voornamelijk Brussel ook deze weg is aan het opgaan. De politiek doet niets en ze denken enkel aan hun verkiesbare postjes. Zelfs in mijn stad, Gent, beginnen we ook verval te zien. 

Nu kunnen ze het nog gemakkelijk oplossen, doch de politici zijn veel te veel met hun eigen ego bezig en kijken niet wat er op de straat gebeurd. Ze zijn veel bezig over het klimaat, die een drogreden zijn om geen rekening te houden met de mensen die in de problemen komen door hun slecht beleid. 

Met klimaatverandering proberen ze de mooie schijn op te houden dat ze iets doen, maar in feite is het enkel om hun eigen portefeuille te spijzen. Als we de geschiedenis induiken, zien we dat deze klimaatproblematiek vroeger ook al was en het vanzelf heeft opgelost.

De politiek moet zich meer bezig houden met de mensen, zorgen dat iedereen geholpen wordt. Ik hoop dat volgend jaar iedereen bij hun verstand komen en niet meer voor dezelfde nitwits kiezen die al jaren aan de macht zijn en voor zorgden dat ons land meer in verval komt.

Hier recente beelden van Kensington, voorkom dat het hier zo zal worden en met de huidige politici zijn we er al zeer dichtbij. Doe iets voor het te laat is en luister niet meer naar de verkiezingsbeloftes, die ze na de verkiezingen steeds onder de mat vegen.


 



Chris de professor

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Galvo Fiber Laser

Mijn beste investering ooit, een GALVO FIBER LASER. Voor ik enkele van mijn beginnende experimentjes met deze machine zal tonen, eerst een w...