27 februari 2023

U.S.A. in verval

 Wat gebeurd er in de straten van Philadelphia U.S.A.?

De laatste tijd zit ik veel naar filmpjes te kijken over de Amerikaanse staten. Daar ik nergens meer naar toe kan gaan door mijn kapotte gewrichten doe ik toeristische uitstappen via YouTube. Ik heb al veel steden bezocht vanuit mijn zetel.

Helaas zijn veel van die toeristische locaties niet wat je voorgehouden wordt. Ik heb nu heel wat filmpjes gezien over Philadelphia en wat ik zag, deed me heel erg droevig worden, machteloos moeten toezien hoe het rijke Amerika hun burgers laten verkommeren.

Ze geven liever duizenden miljarden steun aan buitenlandse oorlogen die de hunne niet zijn. Het is een vaststelling dat dit ook hier bij ons begin te gebeuren. De leiders zitten veilig in hun ivoren toren en hun eigen volk mogen lijden. Onderaan enkele voorbeelden.

Ik heb Chat-GPT even geraadpleegd over Philadelphia en dit gaf het als antwoord 🡻

Philadelphia is een stad in de staat Pennsylvania, in de Verenigde Staten van Amerika. Ze staat bekend om haar rijke geschiedenis, musea, parken en iconische monumenten zoals de Liberty Bell en Independence Hall. De straten van Philadelphia zijn druk en divers, met vele wijken die elk hun unieke karakter en sfeer hebben.

In het hart van Philadelphia vindt u de drukke binnenstad, waar veel bedrijven, winkels en restaurants gevestigd zijn. De straten zijn vaak vol met inwoners en toeristen en u vindt er straatartiesten, kunstenaars en verkopers die verschillende artikelen verkopen.

In de hele stad zijn er ook veel parken en groene ruimtes, zoals Fairmount Park en Rittenhouse Square, waar mensen vaak samenkomen om te ontspannen en te genieten van de buitenlucht.

Philadelphia staat ook bekend om zijn levendige kunst- en cultuurscene, met veel musea, galeries en theaters in de stad. Straatkunst en muurschilderingen zijn ook te vinden in verschillende buurten en dragen bij aan de levendige sfeer van de stad.”


Dat mislukte AI ding heeft enkel het mooie aan, geen woord over de gigantische sluikstorten, druggebruikers, dagelijkse schietpartijen en ander criminele toestanden. Dagelijks sterven daar mensen van ontbering, hulp krijgen ze niet, de overheid laat alles op vrije loop. Voor betrouwbare reis informatie moet je niet zijn bij een AI, die waarschijnlijk zodanig geprogrammeerd is om sociale mistoestanden niet aan te geven.

Hieronder plaats ik wat YouTube filmpjes die het duidelijk aantonen hoe het er aan toe gaat in de straten van Philadelphia. Er zijn daar tientallen van te vinden, gemaakt door verschillende mensen. 

Schaam U groot U.S.A.! 😣

 


 
 
 
 
 
Chris de professor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Galvo Fiber Laser

Mijn beste investering ooit, een GALVO FIBER LASER. Voor ik enkele van mijn beginnende experimentjes met deze machine zal tonen, eerst een w...