13 september 2024

Hollanders en hun spraakgebrek

Dit is een korte blog over Hollanders met hun spraakgebrek. Dit is satire 😉

Ik kreeg telefoon en er ging een Hollander aan de lijn. Hij wilde wat meer informatie over Nèncy. Ik vroeg over wat en hij herhaalde Nèncy. Oh antwoordde ik, je bedoel Nancy, en hij, ja, Nèncy. Helaas over Nèncy kan ik weinig vertellen, dat heb ik niet. Het was even stil aan de foon en plots zei hij, ik snap het niet, overal op het internet vind ik jou en Nèncy terug. Mij en Nancy, dat kan, maar ik en Nèncy, nee, dat is onmogelijk. Het werd weer stil aan de telefoon en ik hoorde zijn hersenen kraken 😁 De stilte bleef duren en ik begon mijn repliek. Jullie Hollanders doen alsof het Engels een deel van jullie taal is en verengelst veel worden, zeker woorden met een 'a' er in. Tram kunnen jullie niet uitspreken, het moet trèm zijn. Maar 'patat', dat spreken jullie correct uit. Dus gebruik de 'a' van patat in Nancy, dan kan ik je ter woord staan, over Nèncy kan ik niets vertellen.

Hij beëindigde het gesprek, want de logica was hem te zwaar 😂

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Hollanders en hun spraakgebrek

Dit is een korte blog over Hollanders met hun spraakgebrek. Dit is satire 😉 Ik kreeg telefoon en er ging een Hollander aan de lijn. Hij wil...